diumenge, 30 de novembre del 2014

2a FIRA DEL CONTE 2014

Ja fa més d'un mes d'aquest petit reportatge de la Fira del Conte, que es va dur a terme el dia 25 d'octubre del 2014.

Des de l'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Tordera, es va organitzar la Fira del Conte 2014, a la plaça de l'Església.

Tot i que la Fira vol contribuir especialment a la sensibilització de la lectura del públic infantil i juvenil a través de l'àlbum il·lustrat com a eina educativa, queda palès que aquesta cita contribueix notablement a la dinamització socioeconòmica, comercial i cultural de Tordera.

Jo personalment, només hi vaig poder assistir al matí, i vaig veure que hi havia poc moviment, encara que cap al migdia es va anar animant, però segons el butlletí d'informació municipal i les imatges que he pogut veure, va ser tot un èxit i van participar-hi més de 4000 persones entre veïns i veïnes del poble i visitants.

Tot i que va estar molt bé, tant per la distribució de parades com pels actes organitzats, he de fer una petita crítica constructiva per a tenir en compte en properes edicions; s'hauria de tenir més cura a l'hora de programar les activitats, doncs hi ha dos escenaris, un davant l'ajuntament i l'altre al replà de l'escala de l'Església, i enguany, mentre davant l'Església els nens de les diferents escoles de Tordera explicaven contes i recitaven poemes, en l'altre escenari hi havia una altra activitat i s'explicava un conte acompanyat pels Diables de Tordera amb música de percussió en directe, i com podeu imaginar als nens no se'ls sentia recitar el que portaven preparat. Es veu, segons m'han dit, que a la tarda també va passar una cosa similar amb el conte dels Gegants de Tordera.  

Bé, com he dit abans, només vaig poder assistir al matí, el temps just per poder veure la meva filla recitar un conte i dins d'aquest temps com ja sabeu, una mala costum que tinc, fotografiar tot el que vaig poder.

Espero que us agradi i donar les gràcies per endavant a tots/es els que em deixeu que us robi una petita imatge per fer una mica d'història. 

     















Gràcies per la visita.
Si us plau no utilitzi aquestes imatges en la seva web, blogs o altres mitjans de comunicació sense permís explícit.
© Tots els drets reservats.


Gracias por la visita.
Por favor, no use estas imagenes en su web, blog u otros medios de comunicación sin mi permiso explícito.
© Todos los derechos reservados.

Thanks for the visit, comments, awards, invitations and favorites.
Please don't use this images on websites, blogs or other media without my explicit permission.
© All rights reserved.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada